contact@frogpack.ro
0 Bucati 0,00 lei

Cosul de cumparaturi este gol

Reclamații


Nu au sosit toate produsele pe care le-ați comandat?
Ați constatat că ceva a fost deteriorat în timpul transportului?
Sau pur și simplu ceva din comanda dumneavoastră nu este pe placul dumneavoastră și doriți să îl returnați?

Ne pare foarte rău. Vom încerca să facem returul cât mai ușor posibil:

  • Puteți returna articolele nefolosite în termen de 90 de zile.
  • De obicei, vom procesa cererea dvs. în termen de 2-3 zile lucrătoare.
  • Vom colecta noi înșine bunurile deteriorate după ce vom discuta cu dvs. Vă vom trimite un curier Cargus pe cheltuiala noastră. 

 

Care este procedura?

1. Contactați-ne la contact@frogpack.ro

Puteți accelera procesul trimițându-ne numărul comenzii dvs., o descriere a problemei și modul în care doriți să rezolvăm problema (rambursare sau trimiterea bunurilor lipsă/deteriorate). Va fi de ajutor dacă atașați fotografii.

2. Vă vom contacta în următoarea zi lucrătoare pentru a discuta soluția.

3. În cazul în care este necesară returnarea bunurilor, vom trimite un curier pe cheltuiala noastră pentru a colecta bunurile.

4. Curierul va ridica bunurile de la dvs. și ni le va livra înapoi.

5. După verificare, vă vom rambursa banii, vă vom trimite bunurile lipsă sau vă vom trimite bunuri noi.

 

Încă nu sunteți sigur cum să procedați?

Anunțați-ne despre orice inconvenient prin e-mail:
contact@frogpack.ro